Rabissh 35+5 olduk bı anda bı sancı girdi sirtimla kasigima karnım taş gibi oldu acaba doğum mu başladı telaslanmalimiyim akıntı Nisan suyum vs yok ama sancı var napmaliyim eşimde gecede telaslandirmasam mi bilemedim 😣
Nurcanben Rabissh askim benimde 33. Haftamda gece aniden belime felaket sancı girmişti kasiklarima vurdu sonra kivrandim 1 saat sonra uyudum uyandim geçmişti yani doğum sancısı falan değildi
Seyma-10 Telaşlandırma bence duşa gir geçmezse dakika tut kaç dakika da bir oluyor bak ona göre haber verirsin
bendeanneoldum_ Kızlar ben 34 haftalığm şuan sol yanıma bıçak saplanmış gibi bir ağırı girdi bu sizde de oluyo oluyosan neden oluyo şuan çok kötü oldum ya ağırdan
Ipektoss26 Ben 34+4 üm bana da neredeyse her akşam oluyor y kasık ya bel ağrısı bacağa vuruyor bazen ama önemli olan bildiğim kadarıyla düzenli kasılma olması mesela 10 dakikada bir gibi
Ogretmenms Uznaıp ayağının altına yastık koy ve dinlen kuzum eğer geçerse braxton hicks denilen yalancı kasılmalardır. Ama eğer geçmezse o zaman gecikme hastaneye bi git
tazeanneeeeeeeee Haftaya girdik bebeğim hareket ettikçe batma sızlama oldu adı hissettim ilk defa oldu böyle korktum biraz sizce ne yapmalıyım 🥹🥹
Rabissh tazeanneeeeeeeee keşke yardımcı olabilsem şuan kendi sancimi bile doğum mu degil mi kestiremiyorum
Rabissh Daha sancım azalmadi aksine artiyo ama bebekte hareketli dogummudur haber verim mi birilerine bilemedim