denizyc Merhaba tabi ki var. Ben özel takipliyim, aile hekimliğinde tetenoz vs aşı oluyor, kg testler yapılıyor. Zaten çok sık çağırmıyor, Ben bi kalp atışını duyunca gittim Nisandı bir de 5 Temmuz du randevum, tetenoz ve kan tahlili vardı. Tetenoz haftaya vurulacağım, bir dahaki randevu da muhtemelen 3 ay sonra falan olur ama girişini yapmaları şart bebek doğunca da götürülüyor