32+4 te ilk çatlağımı tesadüfen görmüş bulunmaktayım. Bence bu zamana kadar iyi geldim 😂 sadece banyodan sonra yağ sürüyordum ama şimdi güreşe giden pehlivanlar gibi yağlanmayı düşünüyorum günde 3 öğün 😂 sizin çatlaklarınız ne zaman başladı?? Neler yapıyorsunuz bu konuda kaç kez yağ, krem sürüyorsunuz