Bende çok akıntı olduğu için doktorum vermişti 2 gece kullanabildim çünkü inanılmaz karın şişkinlik hissi aşırı rahatsızlık verdi bende kullanmayı bıraktım. Doktorunuz ne dediyse onu yapın ama enfeksiyon olmadan ağrı için fitil vermesi saçma bence. Belki de muayene de akıntı gördü size söylemedi. Birde 6 haftada kasık ağrısından bayılacak gibi oluyordum. Adet ağrısı gibiydi. Doktorum çok normal olduğunu söyledi. Saplantı şeklinde anlık giren ağrılar olmadığı sürece normalmiş. 12. Haftadayım hala kasığım ağrıyor 😅