Nrksknnn123 Kızlar tatile gitmek istiyorum ve gittiğim zaman da 27+4 haftalıkken yaklaşık 15 saatlik uzun otobüs yolculuğu olacak. Otobüs gezi grubuna yani bize ait olduğu için yere bir şey serip yatabilme şansım var. Doktorum gidebilirsin dedi ama çok kararsız kaldım sizce napayım
Nur_50 Nrksknnn123 ben bugün 9 saatlik yoldan geldim otobüs ile ikili koltuk ama tek ben oturuyordum bulantı kusma olmadı hiç ama aşırı baş ağrısı vücut yanması böyle baş dönmesi yaşadım birdaha otobüs yolculuğuna tövbe ettim gündüzse eğer daha zor. Banada doktorum gidebilirsin demişti ama pert oldum.
bebeklipanda Uzun yolculukta sık sık mola verip yürüyüş yapmanız gerekir. Yolculuk Sonrasında 2-3 kilo ödem oluyor ama 1-2 güne bol su ile atılıyor. Yanınıza polar örtü, yastık, kuruyemiş ve ayran alın.
Nrksknnn123 bebeklipanda şuanda da fazlasıyla ödemim var zaten ve gözümü korkutan da maalesef ödemler. Daha şimdiden böyleysem yolculuk sonrası daha kötü olur mu ki diye düşünüyorum
bebeklipanda Nrksknnn123 benim normalde hiç ödemim yok hem de lüks araçta bol molalı seyahat etmeme rağmen her yolculuktan sonra 3 kilo ödemim oluyor. Ordan pay biçin, kararı öyle verin derim. ( ayda 2 kere 4,5 saat yol gidiyorum, 9. aydayım)
Nrksknnn123 Nur_50 bende 20. Haftama kadar zaten hep baş ağrısı vs çekiyordum hep acillik oluyordum ama geçti çok şükür. Belki hamilelik haftasından da böyle rahatsız olmuş olabilirsin bilemedim
Kubra0505 Ben 32 haftalıkken 12 saatlik yola geldim sadece ödem oldu oda iki güne geçti bi sıkıntım olmadı çok şükür ☺️ ama dönüşü düşünmüyo değilim hani 34 haftalık oluyorum o zaman ödem sadece beni rahatsız eden
Nrksknnn123 Kubra0505 benim zaten şimdiden çok ödememin var bir de yol eklenince oluşacak ödemi düşünemiyorum bile