Bende içiyorum mide rahatsızlığım olduğu için kahvaltı dan iki saat sonra içiyorum. Eczacı kabızlık yapabilir dedi bende tam tersi etki yaptı ishal yapıyor ama şikayetçi değilim açıkçası kabız olmaktan iyidir. Zaten düşük riskim var. Kabız olursan ıkınma ile bebeğe zarar gelebilir diye düşünüyorum. Kan değerlerim iyi ama yinede kullanmakta fayda olduğunu düşünüyorum