SCC Kızlar selam ben Kahramanmaraş yaşıyordum ama malum sebepten dolayı Ankara’ya geldim hamileyim 19+4 Ankara’da aile hekimim yok tetanoz aşısını ne zaman olmalıyım sizce
Selma_4701 Benimde 21. Haftada yapıldı ama 18&26. Haftalar arası yapılıyormuş öyle söylediler bana 18 de yapacaktım aşı kalmamıştı aşı gelince çağırdı beni 21 hafta iken
Damladll SCC 25 te ilk dozu oldum, aile hekimine ulaşmadığım doktor da bilgilendirmediği için bu haftaya kaldı. 29 da 2. Dozu olacağım inşallah, doktorum 32 haftayı görmeden olman gerekiyor dedi
Mervenur1405 SCC iki doz verdiler bana biri 20 biri 24.hafta da ama ilkini 22 de yaptırdım diğerine de bı ay sonra gel dediler