Ben de gebeliğimde sigarayı bırakamadım 3 tane içiyordum güzel giden gebeliğim bir anda kötüleşti bebeğim gelişmedi ve kilo alamadı hep diyordum ki herkes içmiş bebekleri sağlıklı ama öyle olmuyormuş o işler 1 aylık taze anneyim şimdi kilo alsın diye uğraşıyorum ve deli gibi vicdan azabı çekiyorum gebeliğimde çok strese girdim bırakayım diye çok ağladım ama keşke içmeseydim diyorum şuan seni çok iyi anlıyorum gerilik başladığında gebeliğimde o suçluluk duygusunu anlatamam sana benden sana nacizane bir uyarı bırak gülüm cidden bırak