Aycaince Merhaba herkese Rabbim hepimizin kucağına sağlıklı bir şekilde bebislerimizi almayı nasip etsin. Geceleri şiddetli kaşıntılarım vardı ciddiye almadım çatlaklardan dolayıdır diye bugün kontrolüm vardı 35+1 deyim öylesine söyledim doktora amaaaa ne biliyim çok ciddi bişey olduğunu yarın belli olucak dua edin eğer tanı konursa 37 de alacağanı söyledi bebeği😩 -
gozidk Aycaince 37 maşallah gayet iyi bir hafta :) zaten sağlık için alması gerekliyse de alsın hani biraz daha bekleyeyim diyip sıkıntı yaşamanın hiçbir anlamı yok o yüzden herşey olacağına varır siz içinizi ferah tutun :)
Kayaderler Aycaince merhaba bende kolestaz nedeniyle 37. Haftamda doğum yapmıştım endişelenmeyin inşallah herşey yolunda gider şun ikinci gebeliğim 30+1im henüz kolestazım yok ama olmicağı anlamına da gelmiyor tabi ama inşallah olmaz
Opircek Kayaderler Merhaba kolestazda suni sancıyla normal doğummu oldu genelde sezeryan diyorlar ama banada ilk suni deneyeceklerini söylediler
Mommybabyy Eksijelibon yeğenim de öyle oldu bebek 10 gün küvezde durdu ciğerler tam gelişme aşamasında olduğu için sonra çıktı şuan 18 aylık oldu maşallahı var yeğenimde doğumdan sonra geçti kaşıntıları
Kayaderler Eksijelibon hayır küveze gerek kalınmadı çünkü 2 kez ciger geliştirici vurulmuştum sadece küçük doğduğu için emmekte zorlanmıştı sarılık olmuştu onuda ben sürekli takip ederek halletmiştim
Merveaygul Benim 30 . Haftada çıktı kolestaz ilaç kullanıyorum erken alıcaz felanda deniyo doktor hatta normal doğumda olabilir diyo
Eksijelibon Merveaygul haftada 1 mi kan veriyorsunuz acaba? Ursactive mi kullandınız. İnş düşer benimde
Kayaderler Eksijelibon bende ursactive kullanmıştım ve onunla düşmüştü ama yinede 37de suni sancıyla normal doğum yapmıştım
Kayaderler Eksijelibon evet evet alıyorlar kesin çünkü beklemek daha tehlikeli yani artı ve eksisini değerlendirmek gerekiyor demişti bana doktorum 39u bekleyip ölü doğum yapan da var demişti ve ben bu riski almamıştım
Kayaderler sena1910 merhaba doktor doktor gezdiğim in 31. Haftada teşhis konulup 34. Haftamda anca kullanmaya başlanmıştı
Merveaygul @"Eksijelibon evet ursavtive kullanıyorum 2.3 haftada bir alıyorlar kan ilacı kullanınca düştü değerlerim kaşıntıdan kurtuldum
Hiloyloyloy Haftada da başlar mı bu kolestaz benim bu hafta başladı daha önce yoktu el ve ayaklarımda minik kabarcıklar ve kaşıntı var kolestaz olabilir mi bu