Temam 2.sezaryan doğumum olucak ilkini özelde yaptım 2.sini devlette yapmayı düşünüyorum ama çok tedirginim İstanbul’da yaşıyorum bana doğum için önere bileceğiniz devlet hastanesi var mı
Cigdembebisim1 Temam neden devlet istiyorsunuz özel daha çok ilgileniyor. Devlette çalışanları anlamıyorum sanki bedava çalışıyorlar ozeldekinden dha çok kazanıyor ama para bizden çıkmayınca bir gülümseme hoşgörü göstermiyorlar..
Temam Ben yine özel istiyorum ama doğum ücretleri inanılmaz uçuk fiyatlar istiyorlar o yüzden devleti düşündüm ama tedirginim özellikle hijyen açısından zorunlu sezaryan olcak çünkü benim il doğumum da sezaryandı .
Cigdembebisim1 Temam 14.500 anlaştım bnde yarın 38+0 oldum çatı muayenesi olmam lazm . İlk kızımda hiç çatı muayenesi olmadım o kadar baştan savma yapildi ki öldüm tekrar geri geldim