Ozdilserpl belden uyuşturmalı oldum ve iğnenin yapıldığını hissetmedim bile hiç korkulacak bir şey yok. Ameliyattan sonra kendi kendime bir saat sonra kalktım ayaklarımda ki uyuşma geçti tuvaletime gittim sonda taktırmadım 3 saat sonra da bol bol nescafe tükettim ağrım yok denecek kadar azdı az önce evime geldim kendi kendime banyomu da yaptım sakın korkma herkes çok fazla abartıyor