NidaEfnanAda Merhaba anneler 27 haftalık hamileyim 3. Aydan sonra folik asiti bırakıp innate kullanmaya başladım doktorum bu ay ilave olarak decavit verdi ikisini bir aynı anda kullanan oldu mu bi zararı olur mu ?
runkli0606 NidaEfnanAda omega değil ama decavit ile beraber demir ilacı d vitamini damla ve magnezyum kullanıyorum hiç bir zararı olmaz aksine faydası olur gönül rahatlığıyla iç
NidaEfnanAda runkli0606 bende şuan kalsiyum, demir ilacı, innate prontal ve decavit kullanıyorum o yüzden sorayım dedim kullanan var mı ağır gelir mi diye