pembeblog Merhaba aile hekimi beni çağırmadı hiç hamileyken ben mi gitmem lazım kontroller için 10 haftalık gebeyim
Asdfgh_jkl pembeblog ben 9.haftada bildirdim 17. Haftaya kadar hic aramadılar ilaç yazdırmaya gittiğimde 19. Haftada gel tetanoz aşısı var dediler o kadar 😀 bence hamileyken cokta umurlarında değiliz onların işi bebek doğduktan sonra
Nurcihannan pembeblog sağlıkocağına gebelik bildirimi yapıyosun ebeler seni belli aralıklarla kontrole aşıya falan çağırıyor canım
Sevalinkaa pembeblog beni arayıp gelin kontrollerinizi yapalım demişlerdi. Ebe hanım tetanoz tahlil vs için what’s up yazar devamlı
Gumus25 pembeblog ilk kaydı actirdiysaniz sonra 12.hafta ve 20. De falan çağırıyorlar. Sonra da belli haftalarda devam ediyor