Tgcccc ben sporcuydum, şuan hiç bir hareketi yapamıyorum, birde ben çocuk istiyorum , böyle kısıtlanmış oluyor . Eşimde bende çok kardes büyüdük . Birde benim biraz ağrılı acılı geçti , şuan kızım dört buçuk aylık oldu ama benim hala canım acıyor , ben normal olsun diye çok uğraştım spor yüzme vs hersey güzeldi işte deprem olunca bebeğim hem erken doğdu hem sezeryan oldu 🙄 ama bu benim düşüncem tabiki siz nasıl isterseniz 🤗 sonuçta vücut sizin vucudunuz