Meyabaanne Kızlar merhaba 23.haftamdayım bugün ara ara ishale çıktım ister istemez aklıma takılıyor ne yapsam geçer ve bebeğim etkilenir mi bilmiyorum
-Elif123- Meyabaanne ben de biraz oldum. Dra söyledim. İyi iyi kabız olma da dedi. Bol su içiyorum sadece.