Ben kullanıyorum bir kimyasal bir sağlıksız gebelik geçirdim ardından genetik test ve kromozom testi yaptırdık bir genimde pıhtılaşma çıktı ve doktorum. Gebe kalmadan önce ecopirin verdi kullan gebe kalınca da gel iğne başlicaz dedi . Çok şükür şu an 8+4 olduk hiç bir sorunum yok