Merveylmz1 Hanımlar merhaba ben 32 haftadayım bebeğim henüz dönmemiş sizinkiler ne zaman döndü yada dönmesi için uyguladığınız bir yöntem varmı ?
Nerfemm Merveylmz1 benimki 32de başı aşağıdaydı simdi 34 yukarı tekrar cikarmi bidaha ne zaman iner bilmiyorum