Aylinsevim Bende çok uzun zamandır var ya, 31+5′te ufak bir kanamayla sancılarım olmaya başlamıştı. İlaçlarla bebişi tuttuk, ilaçları 36′da kestik. Şu anda da sancılar bazen daha şiddetli bazen hafif şekilde devam ediyor. Ne zaman gelir Allah bilir artık. Ama artık sağlıkla gelsin istiyorum ya zaman geçmiyor sanki, sence de öyle değil mi 🥹