Tenzil Kızlar aranızda normal epidural ile doğum yapan varmı? Varsa hiç yan etkileri oldumu? ( Bel ağrısı falan kaldımı?) 3 doğum yaptım normal epiduralsiz ve şimdide 4 uncuyu epidural düşünüyorum ama korkuyorum. Cevap verecek olanlara şimdiden teşekkürler
Sahdormommy Tenzil ben epidural oldum belimin ortasından bişey taktılar ordan verildi narkoz hiç acımadı sonra çok rahat ettim cumki 12 saat suni sancı çektim sonrası epidural oldu ve beni rahatlattı doğumdan sonra bel ağrım ekstra olmadı zaten belim bep ağlıyordu bekarlıktan beri
Tenzil Sahdormommy ya bende zaten bel ağrısı var korkuyorum ama diyorum böyle bı imkan var niye kullanmayım bilemiyorum
Sahdormommy Tenzil dediğim gşbi bende ekstra bir bel ağrısı olmadı sonradan hayırlısı olsun ama çok rahat bişey