-BABA- zuncu hafta başıydık . bugün 7 haftalık gorunuyor dendi . bir hafta önce Kalbi çok güzel atıyordu . Fakat : durmuş . yarın :kürtaj dendi ama kanamam başladı . ilk gebelik . Kendinden düşmesi için beklemelimiyim ? dayanabılırmıyım? acele etmek istemiyorum kürtaj kararı için . Belki kendiliğinden vücudum temizlenir . bu durumu yaşayan varmı ? yardımcı olabılırmıısnz ?