Bugün kontrole gittim özele normal ultrasyonla bakıldı sonra vajinal ultrasyonla.bakildi kalp atışı yok dedi isterseniz öğleden sonra boşluk.var bebeğin alınması lazım 2 3 ay sonra tekrar gebelik düşünebilirsiniz dedi 7500 tl kürtaj masrafı istedi biz maddi yönden sıkışık olduğumuz için istemedik devlete acile gittim ulfasyonla bakıldı sonra sorumlu nobetci dogum doktoru tekrar ultrayonla baktı vajinal ultasyonla baktı 6+2 haftalık olduğu söylendi bana kalırsa 1 hafta daha bekle daha küçük ben böyle çok vaka ile karşılaştım belki 1 hafta sonra ümit vermek istemem ama duyma ihtimalin de olabilir dedi benim ara ara akinti ile karışık silindikcw kanamam geldiğini söyledim 2 kere olmuştu proslgestean verdi sizce kızlar 1 hafta sonra kalp atışını duyma ihtimalim varmi sizler kaçıncı haftada duydunuz kalp atışını