HKubraK ben acıbademde doğum yaptım , 23 günlük bebeğim
Benim çalıştığım kurumdan emekli sandığı olarak anlaşması vardı ben 7 bin tl ödedim ama normal de inanılmaz pahallı en son zamsız haliyle 30-40 binleri duymuştum
Ama inanılmaz bir ilgi var o kadar memnun kaldım ki yine olsa yine orda doğururum
Ama tabi ben az bi ücret ödediğim için yoksa 30-40 bin tl çok yüksek meblağ 😌