Irmakelizim06 İyi aksamlar kızlar 22. Haftada suyum alt sınırdaydı hergün 3 litre içerek normal düzeye çıkarttım şuan 31+6 yım siz kaç litre içiyosunuz günde?
Cigdem61 Irmakelizim06 ben 27 haftalık gebeyim en başından beri günde 3 litre muhakkak içiyordum ama son 2 haftadır 4 ltye çıkardım enfeksiyon olduğu için maalesef :(
Irmakelizim06 Aienma bende öyle oldum tiksindim içemedimde çocuğun suyu tamamen bittikten sonra 15 gün yaşayabiliyo dediler doktorlarda artmaz dedi korkuttu 22. Haftada doğsa yasama şansı yoktu o yüzden alıştrdım kendimi zorlaya zorlaya.
ipekk Irmakelizim06 bebeğin suyunun azalıp artması su içmeye bağlı değil diyorlar ama 🤔 Doktor bana su içmekle ilgisi yok demişti benimkide sanki azalmaya meyilli gibi 33.haftadayım korkuyorum aniden suyum azalır diye 😢
ezos ipekk ben de su içemem pek ayrintilidaki doktor suyun çok iyi ne kadar içiyorsan devam et dedi 31 haftadayız hala çok iyi diyorlar bence de su içmekle alakası yok ama havuç suyunun iyi geldiğini duydum denemekte fayda var 😘
Irmakelizim06 ipekk banada öyle dediler hergün 3 litre su içtim baska bsi yapmadım extra çocuk hergün o sudan içiyo tekrar bi kısmını boşaltım yapıyo yani suyla artmadıysa dahada azalmış olması gerekiyodu sen su iç bol bol :)
mehtap28 Irmakelizim06 her gün en az 1,5-2 litre su kesinlikle iciyorum ayrica 1er bardak ayran,süt ve esimin sıktıgı meyvelerin suyunu iciyorum 3 bardakta ihlamur bunlarla birlikte günde 2-2,5 litre sivi tüketiyorum