Oglusumkizim Gunde bir iki firt cekiyorum ama canim cok.istiyo resmen bazen külünu bile yemek istiyorum😮💨
Nurcihannan Oglusumkizim canım kül yemek istiyosan demir eksikliğin olabilir. Bende günde 5 tane içiyodum hamileliğin başından beri son aylar doğum stresi falan 7 8 i buluyor. Çok istedim tisksinmek falan ama engel olamıyorum çok canım istiyor. Normalde bir paket içiyordum günlük bu kadar düşürebildim. Allah ıslah etsin ne diyim
poyrazin_annesi28 Oglusumkizim En azından bebeğinizi düşünüp soguyabilirsiniz bence. İçinizdeki çocuğa eziyet resmen
seacn Oglusumkizim bende yıllardır sigara içen biriydim ve çok severek keyif alarak içerdim ama hamile olduktan sonra günde bir kereye düşürüp sonra tamamen kesmeye çalıştım, arkadaş ortamında herkes içince çok zor oluyo benim eşimde içiyo direnmeye çalışıyorum ama kendinize inanın en azından günde 1 tane için 🌸
Defnecigim Oglusumkizim İlk hamileliğimde hemen bırakmıştım sigarayı ve hiç ağzıma sürmemiştim emzirirken dahil. Şimdi 6 haftalığım maalesef çok sıkıntılı günler yaşıyorum üstüne birde hamilelik hormonları çok zorluyor ben ki çocuğumu zehirlerim diye asla içmeyen bir insanım ama içiyorum arkadaşlar günde 1 tane çok sıkıntılı günlerde 2 yi 3 ü buluyor ama eminimki geçici bir süreç sıkıntılar geçince içmeyeceğim. Rabbime sığındım inşallah bir sıkıntı çıkmaz sağlıkla doğar bebeğim.
Oglusumkizim Nurcihannan evet cok zor birakmak heleki icmeyenler bilmeden yorum yapiyorya deli oluyorum
Oglusumkizim poyrazin_annesi28 evet ama inanki birakmak cok zor heleki yasaksa daha cok cani isitiyo insanin
Umutlubirkadin Gerçekten ben 15 yılın sonunda hamile kalmak icin bırakbilmissem sizde yaparsınız. Sizin keyfiniz( iradesizliginiz) çocuğunuzu etkiliyor.
Umutlubirkadin Defnecigim Sizi cok iyi anlıyorum. Ama inanın inşallah masallahla olacak is değil. İnanın hiçbir sıkıntınız ileride astım( Allah korusun) olan bebeğinizin öksürüklerini bastırmaya çalışması kadar zor olmayacaktır. Ben 15 senenin ardından bir melek arayışında bıraktım 15 senedir yapamadığımı bir günde bıraktım. Tek formülü kafa da bitirmek ve bilinçli olarak içmek her nefeste neden diye sorarak. Verecek bir cevabınız kalmadığında bırakmış olacaksınız.
seacn Defnecigim sizi çok iyi anlıyorum bırakması gerçekten zor, siz kendiniz için en iyisini bilirsiniz 🙏 doktorlar günde 2-3 taneye kadar bir şey demiyor ama yinede tedbirli olmak gerek, umarım en kısa zamanda sıkıntılarınız ve stresiniz biter ❤️
Defnecigim Umutlubirkadin Eğer bırakırsam antidepresan kullanmak zorunda kalacağım çünkü psikolojim günlük hayatımı etkiliyor ben o ilaçların daha kötü sonuçları olacağını düşünüyorum sigarayı en fazla 1 ay kullanıp bırakacağımdan eminim bu sıkıntılar elbet geçecek ve herşey normale dönecek bazen bizim elimizde olmuyor çevresel etkiler çünkü.
Defnecigim seacn Umarım çok teşekkür ederim kullanan anneleri asla yadırgamıyorum çünkü her anne eminimki bebeğinin sağlığını düşünüyor. Ve endişeleniyor.
Umutlubirkadin Defnecigim Kendi kararınız saygı duyarım lakin gebeyken de kullanabileceğiniz antidepresanlar var.
aysegul_46 Oglusumkizim hamilelikte sadece sigara zararliymis gibi bir şey var bu millette zararlı olan çok şey daha var kola gibi mesela bunları niye almıyorsunuz
Ayse_guney Gerçekten çok şanslıyım her hamile kaldığımda bırakabiliyorm hata emzirmeyi bırakana kadar içmiyorum sonra neden başlıyorum bilmiyorum 🤷