Adetim 4 gün gecikti ama kan testi verdim beta hcg değeri 2.6 çıktı ..
aşırı derece de mide bulantısı ve halsizlik var
Kan değerlerim yerinde neden böyle oldu anlamadım
Acaba bi kaç hafta sonra bir DAha mı kan versem.
Sizin düşünceleriniz nedir hanımlar