40+4 hamileyim nts de sancılarım çıkıyor ama ben çok bir sancı hissetmiyorum bugün muayene ettiler doktorum da ebe de bebeğin kafasının yerleşmesiğini suni sancı verseler bile bir işe yaramıyacağını söylediler sezeryan olman lazım dediler. Neden suni verilince işe yaramıyacağını düşünüyorlar anlamıyorum başına böyle bir şey gelip normal doğum yapan varmı.😓