Merhabalar tüp bebekle 5 haftalık hamileyim ama bugün biraz kanamam oldu. Önce sanki bıçak saplanmış gibi bi sancı girdi karnıma 30 saniye filan sürdü sonra su gibi akıntı geldi sonra da bi miktar kan geldi ama devam etmedi.. doktora gitmedim çünkü zaten bir sürü düşük önleyici iğne ve fitil kullanıyorum. Pazartesi kontrolde herşey yolundaydı bi kanama alanı yoktu keseyi de gördük.. böyle bi durum yaşayan var mı yerleşme kanamasıdır diye kendimi avutuyorum şuan ama bi yandan da çok korkuyorum