Iremsusannn Kızlar 39 haftalık hamileyim öğle 4 den beri afedersiniz sarı sümük gibi bir akıntım var ve bu her tuvalete çıktığımda devam ediyor sizce doğumun başladığının belirtisimidir hafiften ara ara sancım oluyor sadece
Minaesra Iremsusannn Enfeksiyon olabilir mi? Benim o haftalarda enfeksiyonum vardı ve sürekli sarı akıntı geliyordu
Papatya_kokuyo5 Iremsusannn benim nişanım pembemsı gelmişti canım herkesın farklı olabilir nişandan iki gün sonra doğurmuştum
Iremsusannn Minaesra Yok benim hiç enfeksiyonum olmadı ki bu enfeksyion gibi bir akıntıya benzemiyor baya katı birşey