Hamileliğimin 36cı haftasındayım ve rahat bir hamilelik geçiriyorum ama bugün çok yoruldum ve hafif kahverengi lekelenmem olmuş ne olduğuna anlam vermedim nişan da olabilir diyen var internette doktora gitmeli miyim endişelendim ve ilk hamileliğim yardımcı olursanız çok sevinirim