yesilkahve Masell normal bir durum mu bilmiyorum ama ne oğlumda ne de çevremde rastgelmedim. Her ihtimale karşı bence geciktirmeden kontrole gitmelisin
dilaraRecep Masell kızımın vardı göbek fıtığı doktora gittiğinde 4 5 yaşına kadar geçmezse ameliyat ediyorlar kızımın geçmişti yenilendi tekrar bakıldı şuan sorun teşkil etmiyormuş 2 yaşında ama senede 1 kontrol edilecek duruma göre ameliyat olcak
Lili Masell benim oğlum böyleydi eğer orası siyahlsşır yada içeri girmez ise acil gel demişti sonra kendiliğinden geçti
Guzelanne56 Masell göbek fıtığı bu 1 yaşına kadar kendılıgınden genellıkle ıce göçüyor benim oğlumda da vardı
HAFIZZ Benim oğlumda da vardı göbek fıtığı doktor yaşına kadar birşey yapamıyor zaten sağlık ocağındaki doktorumuz bozuk para koy demişti onunla bağlıyorduk her seferinde çok şükür zamanla kendiliğinden geçti
Sultannbstrk Masell fıtık gibi duruyor canım çok ağlıyor mu benim kızım yoğun bakımda yatmıştı çok ağladıklarını söylemişlerdi ve böyle olmuştu ağlamaktan göbek fıtığı çıkmıştı sonra geçti çok şükür ama doktora götürün içiniz rahat etsin
HmerveK Masell merhaba☺️Bebeğinile ilgili son durum ne oldu? Biz de böyle şişmedi ama dışarıda göbek içi. Doktor kontrol edecek.