Maviii kutolg sana düşen bir şey yok canım.. normal ultrasondan muayene oluyorsun. kahvaltını yapıp git..
Seldaapk kutolg bana gelmeden 20 dk önce tatlı biseyler ye demişti perinatolog bebek hareketli olsun diye.
Seldaapk kutolg bebeğin kalbine kadar her organına bakıyorlar damar akışı beyin gelişimi kemikleri organları tek tek inceliyor bebiş yüzünü dönerse yüzünün resmini de veriyorlar çok güzel bir görüntü.😀
UcanHamile Normal muayene yapmanız gereken birşey yok. Sadece tok gidin. Uzun uzun bebegin tüm organlarını kan akışlarını inceliyorlar arada size anlatıyorlar eğer minik dönerse yüzünü de görme ihtimaliniz olacak
Nalkan Canım normal ultrason muayenesi gibi bakılıyor aynı zamanda sanada anlatıyor durumu çok güzel keyifli oluyor😊