Holamerf Bugün aradılar ama sağlık bakanlığı toplatmıştı sağlık sorunlarına sebebiyet veriyor gerekçesi ile o yüzden olmak istemiyorum siz ne düşünüyorsunuz olmayan sıkıntı yaşayan vs var mı? Olup sıkıntı yaşayanları da duydum kararsız kaldım.
Kayaozge Holamerf Ben oldum zaten tek doza düşürmüşler önceden ikiydi çok şükür bi sıkıntı da yaşamadım
Hilal2 Ben olmadım doktorumun bilgisiyle gerek yok demişti 15 gün öncede sezeryan oldum sıkıntı yaşamadım