Merhaba arkadaşlar . Ben yarın şeker yüklemesi yaptıracağım doktorum bugün tavsiye etti. Olaki şeker olması ihtimali ve bu durumun tespit edilmemesi halinde şekerin bebekte aşırı büyümeye sebep olabileceğini be tehdit oluşturacağını söyledi . 50 gr glikoz veriyorlar 2 dilim baklavaya bedel. Bende yarın yaptıracağım inşallah şeker çıkmaz