Habibi Adetime 4 gun var. Bugün kan verdim. Beta hgc 74.9 çıktı. Doktorada gösteremedim. Anlayan bilen var mı? Sevinmelimiyim 🤗
Aslan10 Habibi hayırlı olsun canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏 💕 Anne oluyorsun ama düzenli bi takip et bakalım 2 gün sonra 2 katı oluyor mu.
fizikcianne Habibi hayırlı olsun canım pozitif. İki günde bir kan vererek 2 katı artış olacak mi takip etmelisin. Sonra 2000 beta olunca doktora gitmelisin keseyi görmek için
3Tospikannesi Habibi bende kendim barkod ile bakmıştım 72 ile öğrendim ertesi gün gittim var adetten 1 hafta sonra tekrar test yapalım değer yükselecek mi demişti çok şükür yükseldi Size de hayırlı olsun inşallah sizinde sağlıklı gebeliktir 🥰
Habibi fizikcianne çok teşekkür ederim. Cuma tekrar giderim kan vermeye. Eğer hamileysem 2. Gebelik olacak. Yine aynı heyecanlar ☺️
Nur001 Hayırlı olsun canım 9.2 yle öğrenmiştim önemli olan artış olması bebişin sağlıklı olduğunu gösteriyor
Meltemdura Kızlar benımde beta değerim 08.07 saat 14.00 yaptırdım 121,8 cıktı 10.07 saat 9 yaptırdım 215 cıktı bu normalmı
Meltemdura Saol canım bi an endişe ettim ilk gebeliğim düşükle sonuçlanınca fazla evham yapıyorum hep korku😞
ilayda8 Benim de cuma günü 76 idi. Bugün yani 3-4 gün sonra yine yaptırdım 450 çıktı. Cumartesi bidaha yapıcam 5000 üstü çıkınca doktora gidicem kese görmek için Allah nasip ederse. İnşallah dilediğin gibi olur 76 çıktıysa pozitif. Artışı takip et