Rabiabasyilmaz123- Haftamdayım kilo 1 hafta geriden geliyor dedi doktor plasentada kireçlenme olduğu için bebek gelişmiycek diye korkuyorum bunu yaşayan oldu mu aranızda 😔
Sevgi56 Rabiabasyilmaz123- zaten doğuma yakın plasenta yaşlanıyor normal yani ben öyle biliyorum. Ayrıca bi hafta önden yada geriden gelmesi çokta problem değil
Ecem95 Rabiabasyilmaz123- oksapar vermedi mi doktorunuz 30. Haftada bende de baslamıstı oksapar kullanmıştım doğumdan 2 gün öncesine kadar
Rabiabasyilmaz123- Sevgi56 Doktor 37 den sonra normal dedi şuan erken bebeği beslemeyebilir dedi ondan korktum.
Rabiabasyilmaz123- Ecem95 1 gün önce daha yeni adalat verdi ama ne işe yarar bilmiyorum oksaparda ne işe yarar bilmiyorum
Ecem95 Guidoo20007 evet ilk oksapardan önce durmuştu kilo alımı bende corasprin kullanıyorum daha önce korona geçirdiğim için ekstra olarak oksapar’a baslamıstık 3230 gr olarak doğum yaptım 39+5’de
Guidoo20007 Rabiabasyilmaz123- Şuan işin normal benimkisi ama ilerleyen haftalar ne olur bilemem , sizde sadece 1 hafta gerilik varsa önemli değil , daha fazlaları sıkıntı , doktorunuz ne diypr peki ? Yorumu ne