fizikcianne mldk 20+3 haftalık hamileyim hala mide bulantısı ilacı içiyorum. ilaç içmesem bende iştahsız bitkin oluyorum mecburum kullanmaya
Samiree 16+1 hafta. Bulantim yok ama istahsiz oldum. Onceleri gunde 4-5 ogun yiyordum simdi 2 defa zorla yiyorum, o da ilac kullaniyorum diye mecbur yiyorum birseyler