36+2 de doğurdum sancım yoktu ama karnımda kasılmalar vardı basketbol topu gibi sert oluyordu. Hareket ederken anlamıyosun ama otururken falan hissediyosun.
Ama sancım nstde düzenli çıkıyordu
Alt tarafta zonklama oluyo ( bebek tekmesi ya da kalp atışı gibi) bazende içten içe kaşıntı gibi
Açılmam 4-5 cm’ye geldiğinde bel ve karın ağrım başlamıştı
(Hastanede ebe patlattı suyumu )Suyum patladığında gerçek Sancıyı hissetmiştim çok şiddetli karın ağrısı