Kızlar 32+5 ikiz gebelik benim . Bugün stresli yoğun bir gün geçirdim. Karnım taş gibi 3 -4 saaattr. Bebeklerde olduğundan fazla hareketli bide . Bi ara bel ağrım oldu ama o dinlenince geçti. Acile gitsem mi bu sertlik için yoksa üzüldüğüm için mı bole olmuştur?