Zypgri Kızlar selam bebişimin kilosu 32+4te 2140 gramdı şimdi 34.haftaya giriyoruz sizinkiler 34.haftada kaç kiloydu yada bizimki ne kadar olmalı haftada kaç gram almalı?
Havvaca Zypgri 33+1 de 2251 geldi 35+6 da 3180 geldi benim bebeğim Yarın 36+3 olcam. Dr yine gel dedi açılma falan var bu ara tansiyon yüksek. Bakalım 4 günde kaç gram almış
Emined 34 de 2400 te 37 de 3100 gramdı canım şimdi 38+2 yarın doğuma gireceğim bakalım ne kadar çıkacak ☺️
Zypgri hilalklkn farkı kapatırsınız bu ay sizde az bişey geride sanırım 100 gram falan oda çok farketmez herhalde
rumeyshaan Havvaca bende 34teyim acilmam yok ama tansiyon yuksekliginden 2 gece hastanede yattim 37’yi gecirmeyiz aliriz dediler bana
Zypgri Guzelanne56 doktor gününde dedi ilerde yada geride demedi ya maşşallah sizede küveze girdimi bebişiniz
Havvaca Zypgri valla bende şok oldum. Sıcaklardan normalde yemek yiyemiyordum bayramda 9 gün anneme gittim o ara orası serindi çok. Annemde sağolsun ağzım boş durmadı,😂 etkisi fazla oldu bence bide muz yoğurt her gün yedim 💞 ekstra bir şey yapmadım
Guzelanne56 Zypgri evet 23 gün kaldı prematüre doğum olduğu ıcın çok saflıkla bı bebekti eve geldi hersey yolundaydı bulaşıcı bı hastalık yüzünden vefat ettı maalesef
Havvaca rumeyshaan yarın benim kontrol tansiyon ilacı başladım bakalım belli olur az çok vaziyet yarın. Tansiyon çok zorluyor beni terliyorum çok senin de aynı mi durum
rumeyshaan Havvaca ben tansiyonumun ciktigini anlamaiyorum maalesef zaten 16’lari buldugunda da sansa olctmustuk su an beslenmeme dikkat ediyorum kendim takip ediyorum
Havvaca rumeyshaan bende anlamıyorum düzenli ölçüyorum yüksek geliyor. Tansiyon ilacı başlattım 10 da kontrolüm var bakalım ne dicek Dr um