Açlık 81 çıktı. Toklukta 185.2 çıktı. Doktor direk diyete başlıyorsun dedi şeker ölçer aldim sabah öğle aksm ölçüyorum bazenleri yüksek çıkıyor anlam veremiyorum yoksa bana mı çok yüksek geliyor.
Sabah açlık 86 çıkıyor tokluk 143 çıkıyor. Öğle 122 çıkıyor aksm da 108 çıkıyor sizce normal mi