Kızlar merhaba 36+5 günlük hamileyim. Karnım sürekli sertleşiyor göbeğimin üst kısmı çöktü bir garip oldu karnım aşağıya indi. Hastaneye gittiğimde düzenli sancı çıkıyor ama açıklığım yok bu durumu yaşayan var mı? Cuma günü randevum var o zaman doktora soracağım