Kesenin rahimde olup olmadığını da görmeniz ve ne yapacağınızı daha iyi bilmeniz en azından vitaminlerinize başlamanız açısından bence doktora gidin. Ben gittiğimde sadece keseyi gördüm ama en azından dış gebelik fikri aklımdan çıkmıştı, folik asite başladım ve doktorum da neler yapmam gerektiğini açıkça söyledi