Aseeeee bebeğim iri doğdu 1 numara hiç kullanmadım direkt 2den başladım. 40günlükken falan da 3 e geçtim. İlk baby turco aldım pişik yaptı sleepy bionaturale geçtim bu iyi geldi. İki markanın da boyutları biraz küçük primayla karşılaştırınca. Stok yapmadım hala da yapamıyorum çünkü ne kadar kullanılacağını hiç kestiremiyorum😬