Merhaba, bugün kontrolüm vardı. İkili test yaptırmayı düşünmediğimi söyledim. Gebelik zehirlenmesi varsa bunu da ikili testte görürüz dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı?
Aksi bir şey olsa dahi bebeği aldırmak gibi bir şey düşünmediğimi söyledim.
Yine de yaptırmamı söyledi doktor.
Yaptırmalı mıyım?