Cumartesi günü idrar kültürü verdim e nabızdan az önce kontrol ettim
protein +1 negatif
yazıyor kırmızı şekilde ne anlama geliyor . Protein kaçağı var mı yok mu gebelik zehirlenmesi riskim vardı ama hiç tansiyonum vs. Sorun olmadı sürekli ölçüyorum ama hep 11/7 10/7