Buraya bu konuyu iki defa açıp cevap verilmeyen biri olarak yazıyorum.30.haftamdayım 22 haftada detaylıda bağırsak parlaklığı var denildi.yanında ekstra eşlik eden bir aksi durum olmadığı için kendi doktorum normal olduğunu geçeceğini söyledi.Doktorum içimin rahat olmasını söyledi.şimdi parlaklık geçti çok şükür.zaten çoğunlukla son haftalara doğru geçen bir durummuş.Ama detaylı ultrason doktorum fetal dna idi sanırım bazı testler yaptırmamı önermişti ben yaptırmadım.Sizin parlaklığa eşlik eden başka bir şey var mı?