Nergisari2 2 doğum yaptım ikiside normal doğum oldu. Şuan 21 günlük anneyim en başından beri normal dogum yapmak istiyordum ben çünkü sezaryandan korkuyorum. Bu 2. Doğumumda sabah 7.30 da sancim başladı saat 10 da hastaneye gittim 12.13 de miss kokulu Nehirim dünyaya geldi. Dikişsiz suni sancisiz doğum yaptım. Yürüyerek odama gittim. Eğer bebekte bir sorun yoksa hamilelik olması gerektiği gibi ilerliyorsa ve acil bir durum olmazsa her zaman normal dogumdan yanayım 🌸 sonraki süreçte benim için gayet rahattı