@Eksijelibon canım ya her sabah her akşam mutlaka süt içiyorum. Kahvaltıda ceviz peynir pekmez yiyorum Aralarda Yoğurt ve peyniri biraz fazla tüketiyorum. Ben tahin pekmez çok seviyorum onuda akşamları ekmek arası yiyorum. 🤭Ama en önemlisi yedikten sonra sol tarafıma yattım. Bebiş sürekli hıçkırıyo beslendiğini ordan anlıyorum😃bide yatarken 1 tas cornflakes ve süt karıştırıp yiyorum. Magnezyum içmeden uyumuyorum. 😌 kendini çokta sitrese sokma ama sağlıklı doğsun yeterli canım. Benim ilk bebeğim 1990 kilo doğdu. 1 hafta şeker düşüklüğünden yattı sadece hastanede.. çıktıktan sonra sürekli emzirdim 2 aya toparladı hemen bayağı kilo almıştı😊 şuan 5yaşında bi sıkıntımız yok çok şükür.