aslii57 Kızlar duphastona başladım bu gün adetim biteli 10 gün oldu duphastonu kullandım kahve rengi akıntım oldu akşam yine içtim şuan tekrar oldu akıntı ve hafif kasik batması ? Normal mi daha 10 gün oldu adetim biteli. Bilen varsa yazsın lutfen
Sema__5 Canım bende de olmuştu doktorum adet rengine dönerse bırak demişti öyle lekelenmeler olmuştu bnde yani