Ben kahvaltı yapıp gittim bugün ama çikolata ye uyandırana kadar akla karayı seçtik uykudaydi eliylede burnunu kapatmas baya ugrastik ben çikolataya alerjim olduğu için yiyemedim onun haricinde bişey yapmana gerek yok hayırlı sağlıklı haberler alışırsın insaallah